Лют
1
2016

Баннерні, тизерні і CPA мережі

Ще одним джерелом трафіку сайту можуть стати мережі показу та обміну банерами, або тизерні мережі. Відмінність банерів від тизерів полягає в тому, що плата в останніх здійснюється тільки за перехід користувача на сайт, банери беруть кошти зазвичай за покази. Що ж тоді краще використовувати? Покази банерів доцільні для розкрутки стартапу чи послуги, щоб ім’я фірми чи торгової марки швидко, запам’яталось,  з’явилось “на слуху”. Вартість показів як правило невисока – долі копійки. Проблема тільки в тому, що банерні мережі в силу своєї специфіки не хочуть “бавитися” дрібними пакетами показів, і мінімальний пакет містить від мільйона показів і вартує  від тисячі гривень.
Власники тизерних мереж мають значно приємніші  умови щодо мінімальних рекламних пакетів, і взагалі, працювати з ними для невеликого проекту краще. Деякі з них навіть дарують на пробу невеликі суми на рахунок. Також для тизерного уніка (унікального користувача) вартість переходу є суттєво дешевшою ніж контекстна реклама (AdWords чи Яндекс Директ, 0,5-1 рос. рубль за перехід) Конверсія (конвертація користувачів  в клієнти) у тизерів та контекста приблизно однакова.
Проблема з банерними системами лише одна – “накрутки”, які роблять власники сайтів-учасників банерних мереж своїми “ботами” для отримання більшого прибутку. Мережі з цим наполегливо борються (і навіть зазвичай вертають гроші, якщо такий  факт мав місце), Щоправда ця боротьба йде з змінним успіхом.
Самостійно виявити факт накруток можна і самому, переглядаючи логи доступу до свого сайту – багато однакових IP, велика к-сть користувачів з нецільових країн  це обов’язково покаже. Аналіз накруток можна  робити також за допомогою популярного сервісу Google Analitics.
Але, якщо зважити на ріст ролі поведінкових факторів у ранжуванні пошуковими системами, то навіть  “боти” приносять деяку користь, даючи ПС системі сигнали, що сайт користується популярністю.

Проблеми з накрутками привели до виникнення слідуючого покоління рекламних мереж – CPA (Cost Per Action), тобто оплата за дію. Ключова відмінність їх від попередніх – для того, щоб на рахунок рекламодавця надійшли від вас кошти користувач має зробити деякі дії на сайті – переглянути контакти, прайс-лист, зареєструватись на сайті і вибрати товар і т. ін. Така схема робить рекламодавців зацікавленими в постачанні Вам цільових клієнтів і практично зводить нанівець інтерес в накрутках, нагонці трафіку і т. ін. Звісно, перехід з таких мереж коштує набагато дорожче і правильно настроїти їх – надзвичайно складніше.

Які системи я рекомендую:

Для банерів –

Українська банернаAD Mixer, RotaBan, в принципі годиться будь-яка з гарними цінами  та трафіком.

Для тизерів –
УА баннер – суто українська мережа, оплата в гривнях, трафік-слабенький. Мінімальний платіж – 100 грн., і їх вистачить надовго.
Red Click  – оплата в доларах через Webmoney (не проблема). Велика мережа здатна генерувати потужний трафік. Трохи мають місце “накрутки”
Директ Адверт – оплата в рос. рублях через Webmoney. Дорогуваті переходи, але на мою думку найкраще бореться з “накрутчиками”

CPA – всі популярні системи представлені тут.

Всі вказані російські мережі мають таргетінг (визначення регіону показу) по Україні. Деякі –навіть по окремим областям.

Також для старту банерної кампанії потрібно мати сам банер. Його можна замовити на біржах фрілансу (від 100 грн., найдешевший “статичний” варіант). Дехто вважає, що він і сам здатний щось намалювати в фотошопі, але, повірте, в професіоналів це вийде набагато краще 🙂 Від привабливості банеру к-сть кліків зростає в рази. Крім того деякі системи при розрахунку ціни за перехід використовують параметр CTR, (як і в контекстній рекламі, CTR – це процент дієвих переходів до “холостих” показів). Саме тому до якості банера потрібно підходити з усією ретельністю, навіть замовити кілька варіантів у різних авторів, і випробувати їх в реальних умовах. Логіку маркетингу (що “вистрілить” , а що – ні) одразу зрозуміти часом важко 🙂

Про автора:

1 комент. + Добавити

  • Думав баннери вже відмерли…

Залишити відгук