Лют
11
2016

Принципи і способи розкрутки в соціальних мережах (ч. 2)

Соціальні мережі, що з’явилися в світі після класичного стартапу Facebook стали якоюсь мірою неочікуваним феноменом, адже на той час існували цілі мережі з розповсюдження інформації самими користувачами Інтернет – форуми, блоги, конференції Usenet і т. ін. Але Марк Цукерберг вловив потужний соціальний запит – кінцевим вузлом комунікації на той час була електронна пошта, яка її власника аж ніяк не репрезентувала. Інша річ – соціалки, де можна і завантажити пачку фотографій, і розповісти про себе в анкетних даних, і знайти друзів по інтересам чи людей, що разом вчилися, служили у війську і т. ін.

Зараз всі соціальні мережі розвилися до такого рівня, що надають стандартний пакет бізнес-послуг – у всіх них можна створити сторінку компанії (а у vkontakte – навіть повноцінний інтернет-магазин), офіційно просуватися рекламою, сплачуючи кошти соцмережі (дорого, зате система ідеально підбере Вам цільову группу), створювати різні промо-акції, які завдяки лайкам можуть розтікатися за короткий період на мільйонні аудиторії. (лайки – це головний момент у просуванні) І все це – абсолютно безкоштовно 🙂

Єдиний негативний момент – обліковий запис у соцмережі вам не належить, і може бути заблокований, наприклад за скарги на розсилку спаму чи надмірне додавання в друзі в любий момент. Ще розкрутка у соцмережах вимагає більше часу і зусиль, ніж розкрутка сайту, хоча по-суті є набором простих дій, що можуть виконуватися малокваліфікованим персоналом – додавання у друзі, постінг статей, привернення лайків і т. ін. І всеодно послуги SMM (спеціаліста по Social Media Marketing) на даний момент є найдорожчими в SEO.

Особливо пильно за активністю фірми у соцмережах спостерігає Google. Він навіть включає її показники в ТОП 10 факторів ранжування (дані 2013 року)

factory ranzhirovaniya google 1 241x300 Принципи і способи розкрутки в соціальних мережах (ч. 2)

Як бачите, роль факторів соцмереж настільки висока, що заставляє багатьох спеціалістів з SEO задуматись про методи їх “накрутки” 😉 І до послуг цих спеціалістів швидко з’явилась маса сервісів – продаж лайків, підписників, перепостів та ін. А враховуючи те, що пошукові системи не мають доступу до серверів соцмереж, визначити, чи справжній цей шалений потік відвідувачів, чи ні, для пошукової системи допоки  не є можливим.

Правда порівняно ефективними такі міри можуть бути тільки у випадку якщо власного “виділеного” спеціаліста з SMM ви ще не маєте, звісно тоді краще “емулювати” активність, ніж не мати її взагалі.

 

 

 

 

Про автора:

Залишити відгук